mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Tuesday, February 9, 2010

aPe....?????

huuu...lme gk aku xbukak blog ni....actlly mls...rsenye leceh aje nk edit2 smue ni.....
tp aku try lar...bile lg nk mrepek2 dlm ni kn....

ape aku nk luahkn?
ape aku nk ckpkn?
ape aku nk taipkn??

soklan aku pd ari ni ade lah 'APE'...

ape lg yg kmu nk?

ape lg yg kmu mahu?

ape lg yg kmu perlu?

ape lg?????

agk trtekan mlm smlm.....die dtg blek...dlm keadaan yg aku xnk...npe bru skrg...
aku xtau utk APE...

APE yg die nk gtau lg....APE yg die nk katekn lg....

APE lg kamu nk ha?????

APE...?????

No comments:

Post a Comment