mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Tuesday, May 20, 2014

...and I still care

Kadang ada masa kita akan lihat balik. apa yang dah kita lalui dalam beberapa tahun belakang ni.

Dan ada perkara yang akan tetap kita bawa ke depan. Mungkin bukan sebagai harapan. Lebih kepada kenangan.

Terima kasih kepada orang-orang yang memberikan kenangan yang baik.

Dan aku harap aku juga menjadi kenangan yang baik dalam hidup kamu.

Biar senyap, biar hilang. Asalkan dalam hati aku, dalam doa aku masih ada sedikit untuk kamu.

Bahagia. Bahagia aku rasa. Bila lihat kamu dari jauh. Dan nampak kamu juga bahagia.

Itu bahagia sebenar.

Coretan ini bukan untuk harap simpati, jauh sekali ingin kembali. Cuma kadang-kadang bila ada waktu-waktu tersendiri. Memori itu akan muncul tanpa disedari.

Aku tak menyesal kehilangan kamu dan kamu. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. Aku yakin dan percaya. Kamu juga mahu aku bahagia. 

Seperti kamu dan dia. Seperti kamu dan dia. Juga seperti kamu dan dia.

Terima kasih untuk masa dulu. Terima kasih untuk waktu itu. 

Terima kasih kamu :)


No comments:

Post a Comment