mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, December 10, 2011

aNgiN BaRu

salam..


akhirnya dapat juga aku buka blog ni sbb dh byk kali try tapi tak boleh. x tau sebab ape, mungkin line slow kot. hehe . angin baru. banyak maksud. bagi aku, aku maksudkan perubahan hidup yang lain daripada sebelum nih. xperlu nak jelaskan lebih lanjut. ok??


ok, sekarang nih banyak keje nak buat kt blog nih. nk kne kemas, sapu, lap and basuh supaye cantik balik. hehe. entry pas ni aku akn update byk bende. mungkin akn ada banyak gambar atau banyak tulisan..for sure, tulisan akan banyak sbb bagi aku,




 picture is not everything..=)


No comments:

Post a Comment