mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, September 18, 2010

post pertame bulan syawal

salam....ermm..hmpir 2 mnggu xbukak blog nih...rsenye lum trlmbt nk wish SELAMAT HARI RAYE utk smue kn....

klu ikutkn mcm xkene lak post aku nih ngn mood skrg nih, mklum lah mood raye..tp xpelah..ni kn blog aku so suke ati aku lah kn nk bebel ape...hehehe

aku rndu..kt ibu..td smpai je bilik, aku mkn bekal yg ibu bwkkn dr johor...aku bukak2 jak ade 2 ekor ikn bawal msk sambal, sambal udang n nasik..ttbe rase sayu sgt sambil mkn..trkenang ibu kt kampung...rye kali nih mcm laen sket..rye kali nih mcm ade sayu2 sket..xtau npe..myb mood baru, keadaan baru..dan sgalenye baru...rse sayu sbb trpkse tinggalkn yg lame...yg dh sebati ngn diri..tp ape pn hati kne kuat utk tempuh bnde2 baru...

redha..mmg redha....Allah tau ape yg trbaek utk diri ini...Dia xkn bg aku ujian nih klu aku xmampu......

n raye kali nih wt aku mnanges....byk sgt yg jadi...dr hari first raye, raye ngn kengkwn n nk blek ke kampus...xmau lah pk yg negatif..insyaAllah, aku akn brlapang dade utk smue nih...ah ha, utk gmbr2 rye, nti free aku upload..byk gmbr2 cntek...cume xsempat jak nk upload..hehehe....

salam, jumpe lg !
=)

4 comments: