mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Friday, April 16, 2010

ape mahu mu???

ape lg yg kmu mahu??
xckup2 lagi ke mnyakitkn ati aku.....xckup2 lg ke mlukekn jiwe aku??
ape nth lagi....

aku xphm ngn prngai org lelaki ni...
dulu die gk yg buang aku jauh dr ati die..
smpai bwh sgt die letak aku..
skrg bile aku nk bahagie blek..die dtg....
bkn utk mndoakn..tp cube utk mngyesakkn ati aku..

ape lg yg kamu mahu??

ape lgi yg perlu aku wt...
aku cube phm kamu..
aku cube mngerti prasaan kamu..
aku cube mengerti keadaan kamu.....
aku cube mengerti setiap perbuatan kamu....

ape yg aku mahu...
fahami lar hati aku......
fahami lar perasaan aku...
fahami lar aku..


biarkn semue yg indah itu tinggal.....
jgn biarkn yg indah itu hilang...

biarkn yg manis itu sntiase segar...
jgn biarkn yg manis itu layu tdk mekar....

No comments:

Post a Comment