mutiara ku

"Jika seseorang hadir dalam hidup kamu dan menjadi sebahagian daripada kamu, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu dan sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu."

Saturday, November 14, 2009

aku x paham..??!!!


ape ntah...yg pasti aku mmg x phm skrg ni...
nk kate konpius..agk ye...
nk kate bengang..mmg tersgt ler...

aku dh sakit kepale pk..

sakit leher pn ade skali.....
aku x paham....


nk marah2...??
aku x reti....
last2 aku diam je ler......
aku x paham....


nk senyum..??
aku ade perasaan lorr....

x ke sengal....geram2 leh senyum..??

tp mmg ye...aku x reti nk marah2...

knape???.....
aku x paham...


nk ketawe...??

jp2 aku try..
(hahahahaha)....

rse mcm x kene aje...

pas ktawe..rse tu dtg blek...

igt sng ke wt2 ktawe...

bile ati tgh sakit....


aku x paham.....



2 comments:

  1. sangat suke gambar Panda yang comel tu..macam akak..comel..hehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe....tgk panda mst trignt akak..akak pn dh mcm panda skrg ni..hehe

    ReplyDelete